LEA to zintegrowany system o budowie modułowej. Planując wdrożenie naszej platformy w swojej firmie możesz dowolnie wybierać potrzebne Ci moduły i tak jak z klocków budować swój wymarzony system.
Do Twojej dyspozycji oddajemy Ci zestaw „klocków”, a ich liczba i funkcjonalność wciąż rośnie – nie zapomnij sprawdzić aktualnej oferty.
Kontrahenci to moduł umożliwiający zarządzanie informacją na temat klientów i dostawców. Firma, którą wprowadzisz, będzie dostępna dla Ciebie w wielu modułach systemu. Możliwe będzie przygotowanie oferty handlowej, wystawienie faktury, zrealizowanie projektu i wiele innych. W module tym przechowywana jest informacja o danych teleadresowych wprowadzonych firm, osobach kontaktowych, numerach kont bankowych. Możliwe jest także odnotowywanie spotkań, rozmów i korespondencji z firmą, oraz planowanie zdarzeń przyszłych. Użytkownik ma także wgląd w historię wystawionych faktur sprzedaży i wprowadzonych faktur zakupowych.
Produkty to baza pozwalająca na wprowadzenie i przechowywanie informacji na temat produktów i usług. Dane to wykorzystywane są pozostałych modułach systemu LEA. Do produktu możesz dodać zdjęcia, podać jego parametry, takie jak wymiary, wagę, kolor, nazwę producenta, itp. Do każdego produktu można także dopisać wielu dostawców wraz z oferowaną przez nich ceną, oraz terminem realizacji.
Oferty to moduł pozwalający na tworzenie ofert handlowych w ustandaryzowany sposób. Każda oferta otrzymuje swój indywidualny numer, jest przypisana do pracownika, który ją przygotowuje i na zawsze zostaje w historii systemu. Przygotowana oferta może zostać wydrukowana lub wysłana poprzez email bezpośrednio z systemu.
Zamówienia to aplikacja, dzięki której możliwe jest obsługa zamówień od klienta. Zamówienia to przede wszystkim narzędzie do sterowania procesami biznesowymi firmy oraz ich rozliczania. Zamówienie złożone przez klienta, wprowadzone do systemu, staje się bazą dla kalkulacji zysku poprzez odnotowywanie kosztów realizacji zamówienia. Zamówienie można także utworzyć poprzez łatwe przegenerowanie go z oferty.
Magazyn to narzędzie umożliwiające utrzymanie porządku w magazynie Twojej firmy. Wszystkie operacje związane z magazynem są odnotowywane w systemie – każde wydanie z magazynu, przyjęcie na magazyn oraz przesunięcia między magazynami powoduje zmianę stanu na każdym z magazynów. Wszystko to kontroluje LEA.
Faktury to zestaw narzędzi umożliwiających wystawienie faktury sprzedaży dla klienta oraz wprowadzenie faktury kosztowej od dostawcy. Możliwe jest także wprowadzanie faktur pro forma, oraz dokumentów korygujących. Fakturę sprzedaży można także w prosty sposób utworzyć poprzez proste przegenerowanie zamówienia do faktury.
Rozliczenia umożliwiają odnotowywanie w systemie płatności, jakie Twoja firma realizuje na rzecz klientów, a także płatności, jakie klienci przelewają na rzecz Twojej firmy. System obsługuje zarówno wpłaty całkowite, wpłaty cząstkowe, jak i łączne rozliczanie faktur.
CRM to moduł umożliwiający odnotowywanie spotkań i rozmów biznesowych, ich terminów i przebiegu. Dzięki temu nigdy informacja o historii kontaktów z klientem nie zaginie w prywatnych zapiskach pracownika, w jego mailach lub segregatorach. Moduł pozwala także na planowanie spotkań w przyszłości. Zaplanuj kontakt z klientem, a LEA przypomni Ci o tym fakcie w odpowiedniej chwili.
Zarządzanie nieobecnościami to elektroniczne narzędzie do obsługi wniosków urlopowych. Pracownik, planujący swój urlop, wprowadza wniosek urlopowy do systemu. Osoba uprawniona do akceptacji wniosków zostanie poinformowana o nowym wniosku urlopowym i podejmie decyzję o jego akceptacji lub odrzuceniu. Zaakceptowane nieobecności mają bezpośrednie znaczenie dla planowania spotkań w module CRM, realizację projektów w module Zarządzanie projektami oraz realizację zleceń w ramach modułu Serwis. Wszystko to w systemie LEA.
Zarządzanie projektami to narzędzie do tworzenia harmonogramu prac w celu realizacji projektów: umożliwia tworzenie zadań, grupowanie ich w kamienie milowe, oraz pozwala odnotowywać stopień realizacji poszczególnych zadań przez przydzielonych pracowników. Moduł ten umożliwia automatyczne wygenerowanie raportu z kosztu realizowanego projektu w oparciu o czas pracy poszczególnych pracowników, o ile w module Zarządzanie użytkownikami zostanie przypisany im koszt roboczogodziny.
Serwis to moduł ułatwiający prowadzenie prac serwisowych przez pracowników firmy. Umożliwia układanie harmonogramu wizyt serwisowych, odnotowywanie ich realizacji przez pracownika firmy wraz z opisem wykonanej usługi i poświęconym czasem. Moduł ten umożliwia automatyczne wygenerowanie raportu z kosztu serwisu w oparciu o czas pracy poszczególnych pracowników, o ile w module Zarządzanie użytkownikami zostanie przypisany im koszt roboczogodziny. Moduł serwisu pozwala także na integrację bazy danych przechowywanych w module Sejf poprzez udostępnienie odpowiednich informacji pracownikowi realizującemu zlecenie serwisowe na czas jego pracy.
Newsletter to narzędzie umożliwiające masową wysyłkę wiadomości e-mail do Twoich klientów. Korzystając z tego narzędzia możesz zarówno wysłać ogólną informację o Twojej firmie, życzenia świąteczne, jak i ofertę, którą przygotujesz w module Oferty.
Sejf to szyfrowana i bezpieczna baza umożliwiająca przechowywanie ważnych informacji takich jak hasła czy adresy serwerów. Jest to moduł, który szczególnie przydaje się w połączeniu z modułem Serwis.
Monitoring serwisów to narzędzie dla firm utrzymujących usługi, które wymagają stałej dostępności. Aplikacja na bieżąco sprawdza wprowadzone do bazy aplikacji usługi i w przypadku odnotowania braku ich dostępności wysyła informację o awarii do osoby wskazanej jako nadzorca usług.