LEA to nowoczesny system, który posiada wiele cech sprawiających, że praca z nim jest znacznie bardziej przyjemna i wydajna, a czas poświęcony na obsługę systemu skrócony do minimum.
LEA jest systemem mobilnym, z którego możesz korzystać będąc w dowolnym miejscu na ziemi, używając zarówno komputera jak i urządzeń mobilnych – smartfona lub tabletu.
LEA nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania – wszystkie operacje odbywają się z poziomu przeglądarki internetowej zainstalowanej w Twoim urządzeniu. Jednocześnie nie wymusza na Tobie zmiany przyzwyczajeń – umożliwia z korzystania z Twojej ulubionej przeglądarki internetowej, obsługując wszystkie popularne, między innymi Microsoft Internet Explorer i Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera. Nie wymusza posiadania konkretnego systemu operacyjnego – działa poprawnie zarówno pod kontrolą Windows, Mac, Linux, Android, iOS.
LEA posiada wielojęzyczne interfejsy użytkownika, umożliwiając dowolną zmianę języka obsługi każdemu użytkownikowi. Pozwala to na tworzenie rozproszonych zespołów roboczych, także w środowiskach międzynarodowych i wielojęzycznych.
Ekrany i funkcje systemu umożliwiają ich personalizację. Użytkownik układa sobie każdy ekran według własnych potrzeb - tak, aby jego praca była najprzyjemniejsza i najefektywniejsza. Istnieje możliwość definiowania układu widgetów na ekranie startowym, własnego menu podręcznego, zawartości i kolejności kolumn w widokach tabelach. Istnieje także mechanizm zapamiętywania filtrów i sortowania, indywidualny dla każdego widoku, który użytkownik sam definiuje i który jest zapamiętywany dla każdego użytkownika niezależnie.
Użytkownicy systemu mogą kontaktować się między sobą dzięki wbudowanemu komunikatorowi. Dzięki integracji treść korespondencji pozostaje w systemie, można ją powiązać z projektem lub zamówieniem i zawsze przejrzeć chronologicznie ułożoną historię zagadnień związanych z kontrahentem, łącznie z ofertami, spotkaniami i realizowanymi projektami.
- możliwość podpinania plików (pdf, doc, xls, pliki graficzne, pliki cad, itp) do każdego modułu systemu (klienci korzystają z tej funkcji podpinając dokumentację projektową do konkretnych projektów, skany oryginałów faktur zakupowych do odpowiednich wpisów w module zakupów, skany kontraktów podpisanych z kontrahentem i inne)
- zbiorczy widok dokumentów powiązanych z kontrahentem, zbierający wszystkie dokumenty z całego systemu w jednym widoku
- dokumenty dostępne poprzez interfejs systemu lub poprzez otoczenie sieciowe (WebDAV) umożliwiający pracę bezpośrednio na dokumentach – uprawnienia dostępu do plików przejmowane są z ustawień systemu LEA dla użytkownika
- możliwość udostępniania wybranych dokumentów dla internautów nie posiadających dostępu do systemu (analogicznie do usług dropbox, wetransfer)
- dokumenty posiadają możliwość ustawienia daty aktualności oraz zdefiniowania przypomnień o zbliżającej się dacie wygaśnięcia (funkcja przydatna w przypadku uprawnień, dopuszczeń, certyfikatów, itp. – system może przypomnieć o konieczności odnowienia dokumentu)