Agencja reklamy to naturalny adresat systemu LEA.
Użytkownik w łatwy, szybki i przyjazny sposób może tworzyć profesjonalne oferty handlowe, a koszty realizacji tych ofert są pod stałą kontrolą. Moduł zarządzania projektami umożliwia delegowanie zadań pracownikom, rozliczanie ich z czasu i kosztu ich realizacji, oraz podsumowywanie wskaźników wykonania projektu. Ułatwiona jest korespondencja z dostawcami, do których trafiają zamówienia bezpośrednio z systemu. Wbudowany komunikator ułatwi komunikację pomiędzy użytkownikami systemu (pracownikami firmy), a historia tej korespondencji może zostać powiązana z realizowanym projektem kontrahenta. Możliwa jest także weryfikacja wiarygodności płatniczej kontrahentów. Dzięki obsłudze plików nie będzie konieczne przesyłanie plików do klientów poprzez e-mail czy ftp – LEA ułatwi ten proces poprzez udostępnianie plików klientom.
Wystawianie faktur bezpośrednio z systemu wraz z kontrolą ich opłacenia i ewentualną windykacją to dopełnienie procesów realizowanych przez firmę w oparciu o system LEA.
Wszystko to powoduje, że każda agencja reklamowa będzie zachwycona korzystając z systemu LEA.